Gerincgyógyászat Természetesen

A Magyarországon népbetegségnek számító, fokozott fájdalommal járó gerincbetegségek hátterében több tényező is állhat. A gerincgyógyászat alternatív, konzervatív és műtéti megoldásokat is kínál a fájdalom megszüntetésére. Az esetek többségében azonban a gerincmenti izomzat gyengesége jelenti a fő problémát, amire létezik bizonyítottan hatékony, természetes megoldás, ráadásul az Ön számára is elérhető!

Milyen Betegségekkel Foglalkozik a Gerincgyógyászat?

A gerincgyógyászat a gerinc különböző megbetegedéseiből, rendellenességeiből, sérüléséből és túlterheléséből eredő gyulladások és kopásos eredetű elváltozások kezelésének összefoglaló neve.

Ide tartozik többek között:

• a porckorongsérv
  • a lumbágó
  • az isiász
  • a gerincferdülés
  • a csigolyák kopásos és gyulladásos megbetegedései
  • a balesetekből eredő sérülések
  • a különböző testrészek felé sugárzó fájdalom
  • a gerinc menti izmok merevsége

A nyaki és a háti gerinc szakaszokon, valamint a deréktáji és a keresztcsonti területen jelentkező fájdalmas elváltozások legalább a magyarok 80%-ának minden napjait keserítik meg, melynek több oka is lehet. Pl. öröklött tényezők, vagy ami még gyakoribb: a helytelen testtartás, illetve a mozgásszegény életmód, ami már serdülőkorban is megfigyelhető.

Tehát a megfelelő és célzott, preventív lépésekkel a gerincoszlop helytelen terheléséből eredő későbbi egészségügyi problémák jelentős része megelőzhető.

Mit Tehetünk, ha Már Megjelentek az Első Tünetek?

A gerincgyógyászat módszerei eltérőek. Ugyanakkor a legtöbb terápiás lehetőség elsősorban a tünetek kezelésére irányul.

A gerinc problémák hatékony megoldása és a fájdalom tartós megszüntetése azonban a kiváltó ok pontos felismerésében és célirányos kezelésében rejlik.

A DAVID Gerincklinikán elérhető DAVID módszer arra a tényre alapszik, mely szerint a legtöbb gerinc probléma hátterében a gerinc tartóizmainak gyengesége, illetve nem megfelelő állapota áll.

Az elmúlt évtizedek során több tízezer gerinc problémával élő páciensnél bizonyított, minden esetben a személyi állapotfelmérésre alapozott DAVID terápiás módszer lényege:

• a gerinc menti izomzat erősítése
  • az izmok egymáshoz viszonyított ideális helyzetének és erejének visszaállítása
  • speciálisan, egyszerre egy adott izom megfelelő ideig történő erősítésével

A DAVID módszer a gerincgyógyászatban egyedülálló megoldást kínál Önnek a gerinc izomainak erősítésére, és nagy mértékben hozzájárulhat ahhoz, hogy visszaállítsuk az Ön gerincoszlopának optimális fiziológiás állapotát és a gerinc mellett található izmok tartó, stabilizáló funkcióját.

Szeretne megszabadulni a kínzó hát- vagy derékfájdalmától? Itt kérhet időpontot személyi állapotfelmérésre.

IDŐPONTOT FOGLALOK

Jelentkezem gerinc állapotfelmérésre